Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Punkt 2: Læk af fortrolig information

On Tue, 2 Apr 2002, Erik Lange wrote:

> Det var jo netop det jeg frygtede... :-(
>
> Peter retfærdiggjorde sin handlig med hans holdning - har denne ikke ændret
> sig, må man jo formode at der igen kan opstå en situation, hvor Peter's
> holdninger forbyder ham at holde på fortrolig information - da han mener at

Lige præcis den del vil jeg også *meget* gerne have at
Peter Makholm forklarer os andre.

> al information skal være fri - en holdning jeg har forstået ikke deles af
> den øvrige bestyrelse (correct me if I'm wrong).

Det tror jeg næppe er tilfældet. Bestyrelsen modtager
flere fortrolige henvendelser hvilket vi da også
besvarer ud fra at afsender kan påregne en rimelig
fortrolighed. For at det ikke bare skal være ren
"mafia"  - så vil der komme dele af
bestyrelsesreferater som beskriver hvad vi laver.

> Men okay - jeg kan nu kun håbe på at den øvrige bestyrelse vil tage
> konsekvensen... ellers har jeg efterhånden svært ved at ta' sslug

Just for the record; Peter har ikke stemmeret i
bestyrelsen, da han er suppleant.

> alvorligt, og det synes jeg ærlig talt foreningen fortjener :-(

I følge vores vedtægter
* vi kan faktisk ikke smide nogen ud
* vi kan alene bede om at man trækker sig frivilligt
* det vi kan gøre er at indkalde til ekstra-ordinær
  generalforsamling, hvilket jeg har i sinde at gøre
  hvis der ikke kommer ro om dette emne.

  a tough guy with root on a Linux-box can do magic
  a smuck with root on a Linux-box is still a smuck
              -- Jesper Laisen