Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Punkt 2: Læk af fortrolig information

At 12:18 AM 4/3/02 +0200, Peter Makholm wrote:
Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> On Tue, 2 Apr 2002, Erik Lange wrote:

Hvorfor kan jeg ikke finde denne på sslug-forening?

> [...]

Det mener jeg aldrig jeg har gjort jeg mener heller ikke at min
holdning påbyder mig at offentliggøre information.

Det vil jeg gerne have referencer til at jeg har giver udtryk for, så
jeg kan undgå at den slags misforståelser sker i fremtiden.

http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2002_03/msg00008.html