Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Punkt 2: Læk af fortrolig information

At 01:11 AM 4/3/02 +0200, Peter Makholm wrote:
Erik Lange <sslug@sslug> writes:

> http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2002_03/msg00008.html

Kan du pege nærmere på hvad det er du mener udtrykker min legale
holdning, at lukkede lister er noget skidt, og min tilsyneladende
holdning at jeg vil gøre alt for at ødelægge lukketheden af lister?

Nej - det tror jeg ikke jeg kan... jeg synes du siger det meget klart i ovenstående indlæg.

Det angreb på patenlisten du forsvarer i ovenstående indlæg, gav sig bl.a udslag i at du lækkede fortrolige oplysninger, som du var kommet i besiddelse af - fra den lukkede bestyrelsesliste - i kraft i din betroede post som bestyrelsesmedlem.

Jeg respekterer din holdning, men jeg mener den er uforenelig med en betroet bestyrelsespost, fordi det forventes at bestyrelsen - som helhed - behandler henvendelser fortroligt... hvilket du jo argumenterer flot for, at man ikke kan forvente af dig.

Hilsen,
Erik