Re: [FORENING] Re: Hvorfor linux?

On Sun, 7 Apr 2002, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Jeg er ikke sikker på at det er helt, rigtigt. Jeg synes at opservere at
> der såvel i sslug-novice som til install er begyndt at dukke nybegyndere
> op som har meget beskedne forudsætninger, og således har meget at lære.
> Det er godt nok, for det viser at Linux er ved at nå ud til lidt bredere
> kredse. Man skal gøre sig klart at hvis man f.eks finder på at skrive
> følgende på forsiden af www.sslug.dk:
>
> "Linux er enkelt og let at gå til"

Enig - det ville da være totalt dumt. Men en Linux
maskine med en god grafisk brugergrænseflade som kun
skal betjenes grafisk er IMHO også let at gå til.

Skal man rette i registry-data på en Windows box eller
rette httpd.conf på en Linux-box så er vi ude i noget
sværere.

Vi (SSLUG) skal til at tænke over hvad vi vil nu som
forening.

SSLUG skal forny sig - vi har det sidste år haft en
tendens til at gro fast og lave de samme ting vi altid
har lavet. Det er ikke et sundhedstegn. Der er lidt for
lidt ambition pt.

Check you back - penguins approaching.....
Open Source - it is the future