Re: [FORENING] Re: Hvorfor linux?

Peter Toft wrote:

> [...]

<snip>

> Afsindig godt input!!!!!!!!!
>
> (Jeg har tilladt mig at svare også til sslug-forening)
>
> Jeg mener du rammer en utrolig central mangel hos os -
> og det skal vi have gjort noget ved nu.

Hvad med sådan noget som min og pto's artikel "Er Linux noget for mig"? Den
skal sikkert opdateres. Men det var egentlig derfor vi skrev den - for at
give kommende begyndere en chance for at vide, hvad de kunne regne med at
opnå, og hvad de _ikke_ kunne regne med at få med Linuc. Jeg ville gerne
her citere Franks modificerede citat fra dykkerhåndbogen, men jeg kan ikke
huske det - det kan han sikkert selv ;)

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet