Re: [FORENING] Hvorfor linux?

On Mon, 8 Apr 2002, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Hvis du vil have ambitioner, så kunne vi jo overveje at forke
> en af distroerne.

> Tanken er egentlig ikke at lave noget bedre. Jeg vil sådan set
> ikke en gang kalde det en distro, mere for en editorial. Vi
> tager en af de store distroer, fjerne alle de 2000 pakker, som
> kun 5% benytter; ændrer installprogrammet, så det ikke stiller
> nogen spørgsmål, men kører rent igennem ...

Hvis det kan gøres på en anstændig måde uden at spilde tid på at
diskutere, hvad der skal med, så er det alle tiders ide. Det kunne
blive den pakke, som "Friheden til at bruge en PC på kontoret"
handler om.

Desværre vil der være nogen, som strax siger "Open Office" og
andre, som siger "for alt i verden nej til det".

Skriv en liste - spørg om der er nogen, der vil lave det. Husk
lige at få docBook med ...

  /hyg

# --- *** --- Donald Axel - Saxenkolvej 20, DK-3210 Vejby Denmark
# --- *** --- sslug@sslug