Re: [FORENING] Hvorfor linux?

Donald Axel wrote:

> Hvis det kan gøres på en anstændig måde uden at spilde tid på at
> diskutere, hvad der skal med, så er det alle tiders ide. Det kunne
> blive den pakke, som "Friheden til at bruge en PC på kontoret"
> handler om.
>
> Desværre vil der være nogen, som strax siger "Open Office" og
> andre, som siger "for alt i verden nej til det".

Det er som udmærket med lidt debat det skal man ikke gå af vejen for,
det vigtigste er at, der er en fornuftig beslutningsprocedure, der både
tilgodeser at de folk der deltager kan få indflydelse, men samtidig
sikrer at er kommer et resultat ud af det. I øvrigt mener jeg det bliver
et mindre problem, hvis ideen først kommer i omdrejninger er der jo ikke
noget der forhindrer at man kan lave flere forskellige. Pointen er jo
netop at det ikke gælder om at konkurere om at lave den bedste men at
lave et subjektivt udvalg. Det er altid sværere at komme op at skændes
om smag end at skænde om noget der kan være rigtig eller forkert.

> Skriv en liste - spørg om der er nogen, der vil lave det. Husk
> lige at få docBook med ...

Til hvad?

--
-