Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark ( fra Re: [MISC] Linux i Danmark )

On Fri, Apr 12, 2002 at 19:56:39 +0200, Poul-Erik Andreasen wrote:

> Det skulle være til at overkomme. Men der er nok et eller andet der
> kommer på tværs, det er der altid;

Og kun webforum uden nntp og email vil gøre at mange falder fra.
At skulle spilde onlinetid på webforum er dødens pølse....
;en der mangler ligesom noget der limer nntp/email sammen med
det langsommelige webmail, som øjensynlig er lettere for newbies.

PS.
Jeg tror opasia er ved at eksperimenter med noget web-news interface,

Se http://nyhedsgrupper.opasia.dk/groups/dk.edb.system.unix?dogtag=usenet_edb
(nok lidt for avanceret for SSLUG at implementere .... )

--
mvh Frank Damgaard  |