Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark ( fra Re: [MISC] Linux i Danmark )

Frank Damgaard wrote:

> modem hastighed, og donwload af diverse webfora's store HTML med gif's
> er tråden lidt lang så kan det let blive 100-200K download.
> Dertil kommer at man skal være online, ADSL brugere er sikkert ligeglade
> men modem og ISDN bruger betaler ofte opkaldafgift. + tid.

Hvis det kun er det så der jeg det ikke som det store problem. Det er jo
mest tænk som en indgang. Hvis folk synes at det går for langsomt så kan
de jo bare spørge hvordan de sætter news op så det går lidt hurtigerere.
Desuden må det vel være muligt at lave en simpel pager i enten Java
eller Javascripts

> (prøv debatforum hos computerworld.dk eller andre steder med
>  online webforum)

Ja den er ikke specielt hurtigt, men så på den anden side, dem der helst
vil tilgå lister via et webinterface må antages at være vandt til denne
hastighed.

--
-
Poul-Erik Andreasen