Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

In article <sslug@sslug>, Jacob Sparre Andersen wrote:

>  Mener du en liste til spørgsmål à la "kan jeg komme til at
>  læse de microsoft-word-filer vennerne sender, hvis jeg
>  skifter til Linux?"?
>  Det kunne måske være en god idé. Men hvis du virkelig mener
>  det med at SSLUG har sat sig på for stor en del af det
>  danske linux-marked, så burde du måske i stedet gribe fat i
>  Linux.DK (http://www.linux.dk/) og høre om du må sætte sådan
>  en brevkasse op hos dem.

Jeg mener ikke SSLUG har sat sig på en "for stor del af markedet", men
stor del jo. Denne må gerne blive større, men det kunne være "sjovest"
hvis man på den ene eller den anden måde kunne få de lokale lugger med.

Set med mine øjne se har de danske lugger stadig et nær uendeligt
potentiale, så der burde være plads nok til alle at gro på.

Angående Linux.dk, så kunne man smide den der i stedet, jeg epostlister
i sig selv gør ikke noget, med det samme der kommer >10 indlæg om dagen
så farer mine foldere rundt og er ikke rigtigt til at overskue
debatterne, derfor er det vigtigt at få nntp delen med. ( det er
systemet jo sat op til på sslug.dk ) Og det er mit indtryk at det er
relativt nemt at oprette grupper/lister. ( er det forkert ? ).

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug