Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Jesper Krogh skrev:

> Angående Linux.dk, så kunne man smide den der i stedet,
> jeg epostlister i sig selv gør ikke noget, med det samme
> der kommer >10 indlæg om dagen så farer mine foldere
> rundt og er ikke rigtigt til at overskue debatterne,
> derfor er det vigtigt at få nntp delen med.

Den sætning giver altså ikke mening for mig.

> ( det er systemet jo sat op til på sslug.dk ) Og det er
> mit indtryk at det er relativt nemt at oprette
> grupper/lister. ( er det forkert ? ).

Både SSLUG og Linux.DK kan mig bekendt relativt enkelt
oprette kombinerede postlister og nyhedsgrupper. Men netop
en brevkasse til folk der endnu ikke er skiftet til Linux
bør nok ikke være en postliste og nyhedsgruppe som vi plejer
at gøre det i SSLUG. Bør det ikke snarere være struktureret
som en mere traditionel brevkasse i et edb-blad (men kun med
mulighed for at sende spørgsmål per e-post eller fra en
webside)? Spørgsmålene skal selvfølgelig distribueres til
eksperterne som vi plejer, men det er nok værd at huske på
at det ikke er linux-folk der skal modtage svarene.

Jacob
--
"Genes don't matter. It's all physics."