Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Rune Christiansen wrote:

> Jeg håber meget, at du skrev det som en joke (gjorde du??), for jeg
> ville opfatte ovenstående som noget meget "intimidating" (kan ikke lige
> huske det rette ord på dansk).

Det var skam helt alvorligt ment. Ser man på de komerscielle sites så
har det altid undret mig at der ikke er nogen der har gjort sådan. Den
måde som Web bruges på svare til at hvis man satte en fin foretning op
på Strøget, men en masse fine varer sst fint op med vindusudstilling,
men uden ekspedienter, kun med en Dankort automat. Samtidig brokker de
sig over at det ikke virker.

Intimidering, tja folk har jo selv fundet hen på hen på sitet. Jeg har
ærlig talt lidt svært ved at forstå dig. Vil du også hellere betjænes af
en trykk-robot når du ringer til et firma eller en offentlig tjenneste
eller der vil du måske godt intimideres:-)

--
-
Poul-Erik Andreasen