Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

On Sun, 14 Apr 2002 22:14:08 +0200, Poul-Erik Andreasen
<sslug@sslug> wrote:

>Det var skam helt alvorligt ment. Ser man på de komerscielle sites så
>har det altid undret mig at der ikke er nogen der har gjort sådan. Den
>måde som Web bruges på svare til at hvis man satte en fin foretning op
>på Strøget, men en masse fine varer sst fint op med vindusudstilling,
>men uden ekspedienter, kun med en Dankort automat. Samtidig brokker de
>sig over at det ikke virker.

Jeg kan skam anbefale det med at smide en IRC server op til support ..
Et community der har udlevet deres support til det fulde på dette
område er Zope.
Deres udviklere er som regel på hele tiden - kan godt være de ikke
lige svarer hele tiden men der er altid nogen at få hjælp af ..
En gang imellem arrangerer de så nogle chats med kendte udviklere og
sådan holder man folk til ilden ..
Kunne være man skulle prøve det :-)

Gitte