Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

>Jamen det er da også det jeg gør. Når folk logger ind på SSLUG-dk må man
>da antage at de ønsker oplysninger om SSLUG subsidert om LINUX. At du
>kan have noget i mod at betjeningen er menneske først og ikke
>maskinstyret først det kan jeg virkelig ikke fatte

Sådan er vi jo så forskellige.Jeg føler det i allerhøjeste grad anmassende
når en ekspedient i en forretning forstyrrer mig i at studere de udbudte
varer. Hvis jeg har spørgsmål skal jeg nok selv forsøge at finde en der kan
hjælpe. At det så af og til på det nærmeste er umuligt er en anden sag.
Ud over at denne "omsorg" er ressourcekrævende, vil den meget nemt kunne
opfattes som nedladende og påtrængende. Jeg vil gerne opfattes som et
selvstændigt væsen, der kan udvise et minimum af initiativ.

Som talt ud af mit hjerte!

>Det er helt enig med dig i, det har bare ikke noget med den her sag at
>gøre. Man tager ikke kontrol fordi man medeler sit navn og gør opmærksom
>på at man sidder i den anden ende og er parat til at assistere.

Jo, det forstyrrer mit, alt for skrøbelige, forsøg på selv at tænke.

>bidrager med relevant information. Tænk lidt over det som
>tankeeksperiment. Tror du også du ville hade Pop-ups hvis de altid
>leverede lige præcis den viden du stor og manglede.

Har du prøvet at spille skak på en maskine, der automatisk giver bedste
forslag til dit næste træk ?

--Med venlig Hilsen
--Hans Erik Busk
--reg. linux user #104633