Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Enig...som rimeligt ny bruger af linux må jeg tilslutte mig denne
holdning...det gør ikke godt for noget som helst at være anmasende. jeg
HADER popups - ligesom ca 90% af alle andre brugere på nettet (taget ud fra
et bredt snit af dem jeg kender). Jeg bruger ikke sider der har popups hvis
jeg kan undgå dem...ganske enkelt, og jeg anser dem heller ikke for at være
seriøse...uanset at de måske så er det. Her kunne en lang forklaring om
internettets ånd og iedologi som det var og forhåbentlig nogen steder bliver
ved med at være følge...

Lars.