for mange lister?

Jeg stikker lige hånden i hvepsereden:

Er der andre end mig der har svært ved at se forskellen på tre af vores
lister: NOVICE, NETVÆRK og TEKNIK?

Der er efterhånden mange gengangerspørgsmål på de tre lister. Et eksempel:
De sidste par dage har der været spørgmål om postfix på alle tre lister. Og
vist også noget om samba på alle tre lister.

Spørgmålene er der ikke noget galt med, men en del af dem på NOVICE
kunne ligesågodt være sillet på TEKNIK. Eller er det nu NETVÆRK man skal
bruge?

Kort sagt: Der er rod i listepolitikken. Eller i hvert fald er der problmer
med at finde ud af hvilken liste der skal bruges hvornår.

Jeg skal lige sige at jeg ikke har noget mod den oprindelige ide i opdelingen
i NOVICE og TEKNIK.
Jeg var selv med til at vedtage NOVICE-listens opståen, netop for at aflaste
TEKNIK. Jeg tror endda at jeg fandt på navnet, men som det er idag er der for
mange spørgsmål på NOVICE der også bliver eller kan blive stillet på TEKNIK.
Og hvis ikke der kommer svar på den ene liste dukker spørgsmålet bare op på
den anden.

Er jeg ene om disse tanker?

Ville det ikke være bedre at have én liste og så en FAQ, hvori vi fortæller
lidt om fortæffelighederne ved at news.sslug.dk (og lidt om opsætning af
forskellige news-readere) og procmail (og nogle gode konfig-eksempler) samt
et par billeder af hvordan OUTLOOK [Express] sættes til at sortere post?

/kristian
--
Things you do NOT want your System Administrator to say
 #5. YEEEHAA!!! What a CRASH!!!