Re: [FORENING] for mange lister?

Idéen med novice-listen, ihvertfald som jeg oprindeligt foreslog den,
var psykologisk: der er en del der ikke *tør* stille spørgsmål
på teknik-listen, fordi de syntes deres spørgsmål er for dumme
eller for simple.

novice-listen er ikke lavet for at aflaste teknik-listen, men for
at folk kan komme med de mest simple spørgsmål.

Forskellen på teknik og netværk kender jeg ikke rigtigt,
jeg abonnerer ikke på nogen af dem. Men der vil vel altid være
noget overlap, og jeg tror den nuværende opdeling er OK.

Hilsen
Keld