Re: [FORENING] for mange lister?

Kristian Vilmann wrote:

> Jeg stikker lige hånden i hvepsereden:
>
> Er der andre end mig der har svært ved at se forskellen på tre af vores
> lister: NOVICE, NETVÆRK og TEKNIK?
>
> Der er efterhånden mange gengangerspørgsmål på de tre lister. Et eksempel:
> De sidste par dage har der været spørgmål om postfix på alle tre lister. Og
> vist også noget om samba på alle tre lister.
>
> Spørgmålene er der ikke noget galt med, men en del af dem på NOVICE
> kunne ligesågodt være sillet på TEKNIK. Eller er det nu NETVÆRK man skal
> bruge?

> [...]

Jeg tror alså mere det er fordi vi er sådan en venlig forening. Det er
kun lejlighedsvis og så meget høfligt at folk bliver sendt over til en
anden liste. På Usenet skal du ikke træde ret meget ved siden af
listernes formål, før du får nogen over nalderne. Som oftest vebegrundet
men som oftest også lige lovlig agresivt.

Jeg er ikke sikker på at jeg vil bytte den fine stemning der er her, med
den på usenet. For til gengæld at få mindre rod i vores lister, og jeg
tvivler på at begge dele kan opnås.

--
-
Poul-Erik Andreasen