Re: [FORENING] for mange lister?

Jeg skrev:
> Er der andre end mig der har svært ved at se forskellen på tre af vores
> lister: NOVICE, NETVÆRK og TEKNIK?

[snip]

"E. Sjørlund" <sslug@sslug> skrev:
> Jeg er i hvert fald en af dem, der ikke rigtigt tør spørge på
> teknik/netværk, fordi de nok er for viderekomne.

Sludder. Du kan sagtens begå dig på teknik-listen.

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> skrev:
> Jeg er ikke sikker på at jeg vil bytte den fine stemning der er her, med
> den på usenet. For til gengæld at få mindre rod i vores lister, og jeg
> tvivler på at begge dele kan opnås.

Måske.

Det der egentlig fik mig til at skrive var det faktum at der på samme tid
kørte tre forskellig tråde om postfix på tre forskellige lister. Helt klart
med nogenlunde samme tekniske niveau.
Det synes jeg er ret tosset, da det nemt leder til at samme spørgmål dukker
op flere gange end nødvendigt. Godt nok på forskellige lister, men det tænker
jeg jo ikke nærmere over. Jeg ved måske bare at det har jeg svaret på før.

Jeg skal indrømme at jeg ikke lige huskede på at nogle nok vil have nemmere
ved at stille et spørgsmål til en liste ved navn NOVICE, men det er nok fordi
jeg også synes at SSLUG-venlighedsfaktoren som PEA omtaler også gælder på
TEKNIK-listen.

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

We went from being a music band that experimented with drugs, to a drug
band that experimented with music.
 - Ozzy Osbourne