Re: [FORENING] for mange lister?

Kristian Vilmann wrote:

> [snip]

> Sludder. Du kan sagtens begå dig på teknik-listen.

> Måske.
>
> Det der egentlig fik mig til at skrive var det faktum at der på samme tid
> kørte tre forskellig tråde om postfix på tre forskellige lister. Helt klart
> med nogenlunde samme tekniske niveau.

Jeg opfatter det ikke sådan at der er pricipielt(i praksis er der
selvfølgeligt)forskel på det tekniske niveau på de to lister. Det giver
nemlig det logiske problem at en nybegynder ikke har en kinamands chance
for at vurdere hvilken en liste problemet høre hjemme under. Forskellen
må alene bestå i at dem der svarer prøver at højne der pædagogiske
anstrengelse når de er på Novice, samt at de må være forberedt på at de
kan blive mødt med at folk ikke forstår en hujende fis af hvad de
skriver. På teknik er det helt i orden at give et svar bestående af 3
linjer ukommeteret perlregex(det er set flere gange). Sådan noget kan
man ikke tillade sig på novice.

--
-
Poul-Erik Andreasen