Re: [FORENING] for mange lister?

Om man ska titta på hur Usenet har löst problemet med ständigt
återkommande frågor så blir det FAQ där de vanligaste frågorna läggs in.
Alla som postar på listan förutsätts ha läst FAQ:n. På SSLUG är det
närmsta FAQ som vi kommer "Friheten att välja", är det tillräckligt?
Kanske borde vi sätta upp ett FAQ-system (WIKI)?

/Patrik

--

,-._,-.
\/)"(\/   Patrik Bengtsson