Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Update: Har været væk, skiftet e-mail adresse (pga. excessive spam) og
en stribe andre ting. Anyway, jeg har ikke så meget at sige:

Hans Erik Busk wrote:

> varer. Hvis jeg har spørgsmål skal jeg nok selv forsøge at finde en der kan
> hjælpe. At det så af og til på det nærmeste er umuligt er en anden sag.
> Ud over at denne "omsorg" er ressourcekrævende, vil den meget nemt kunne
> opfattes som nedladende og påtrængende. Jeg vil gerne opfattes som et
> selvstændigt væsen, der kan udvise et minimum af initiativ.

Hele ovenstående tekst (især det sidste udsagn) var faktisk det jeg
argumenterede for. Men nu ved jeg, at hvis PEA og jeg nogensinde får
lejlighed til at tale sammen, så skal vi nok undgå emnet "brugerkontakt"
*GGG* ;)

Tak Hans, du fik sagt det i få ord - det var åbenbart det, der skulle
til :)

Mvh.

--
Rune