Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Gitte Wange wrote:
> >
> > Jeg kan skam anbefale det med at smide en IRC server op til support ..
>
> Spar dine anstrengelse, der er åbenbart lidt berøringsagst her:-)

Nope, ingen "berøringsagst" her.

Hint: Tjeck http://www.sslug.dk (Linux i Danmark)

Updated by yours turely, just becauce I can :)

--
Magnus Østergaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:36 CEST [an error occurred while processing this directive]