Re: [FORENING] Medlemsmøde i slutningen af maj

onsdag den 24. april 2002 22:10 skrev Jesper Krogh:

> Yeps, det er der klar interesse for fra min side.

Kunne dette ikke kobles sammen med en dag fuld af begynder-foredrag, som
vi har diskuteret på SSLUG-MOEDE.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34