Re: [FORENING] Medlemsmøde i slutningen af maj

Claus Sørensen wrote:

> Kunne dette ikke kobles sammen med en dag fuld af begynder-foredrag, som
> vi har diskuteret på SSLUG-MOEDE.

Jeg mener, at vi bør holde os til at drøfte, hvad foreningen SSLUG skal
beskæftige sig med, og hvordan vi bedst organiserer arbejdet, så det
bliver mere målrettet og effektivt.

Det er afgørende vigtigt, at se på, hvordan vi bedst når ud med vore
budskaber, samt hvordan vi motiverer flere  medlemmer til at være med i
arbejdet. Jeg tror, der er mange, der gerne vil give en hånd med, de ved
måske bare ikke, hvordan de bedst gør det.

Man kan faktisk lære sig en hel del, i SSLUG, som kan være til stor gavn
senere i livet både på det tekniske, det samfundsmæssige og det
personlige plan.

Jeg har lært en del :)

Hvid der er forslag, man gerne vil have taget stilling til på mødet, vil
jeg foreslå, at disse er gennemtænkt og præsenteret inden mødet.

Jeg vil også foreslå en fast dagsorden, som vi holder os til. Så ved
alle, hvad der kommer til at ske på medlemsmødet.

Formålet med mødet er: arbejde og hvordan det bliver gjort.

Derfor skal ingen lokkes ind med løfter om underholdning!

Fokus skal være på foreningsarbejde og ikke på Linux som teknologi.

Anne
--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk