Re: [FORENING] Medlemsmøde i slutningen af maj

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Så kan vi da holde to forskellige dage - du er
> velkommen til at arrange den anden dag (som er en god
> ting).

Dit indlæg <nntp://sslug.dk/sslug.forening/266> virkede ikke som om at
du allerede havde lagt program, men lagde netop op til den diskussion
om hvad der skulle foregå som Claus og jeg har deltaget i. Du må
undskylde hvis der er nogle linjer jeg ikke har læst i mellem.

Hvad har du programlagt?

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away