Re: [FORENING] Medlemsmøde i slutningen af maj

On Thu, 25 Apr 2002, Peter Makholm wrote:

> Dit indlæg <nntp://sslug.dk/sslug.forening/266> virkede ikke som om at
> du allerede havde lagt program, men lagde netop op til den diskussion
> om hvad der skulle foregå som Claus og jeg har deltaget i. Du må
> undskylde hvis der er nogle linjer jeg ikke har læst i mellem.
>
> Hvad har du programlagt?

Jeg mener der er flere problemer og muligheder vi bør
snakke igennem på sådan en dag - og ikke tage en bunke
foredrag den dag. De ideer jeg skrev er *blot* tanker
jeg har tumlet med - og der har da været en del
diskussioner her på listen som ikke er lukket pænt. Det
skal vi gøre på et foreningsmøde.

En foredragsdag er glimrende - kør dog bare dette i
stillingen en anden dag.

Først ignorerer de os
Så gør de nar af os
Så bekæmper de os