Re: [FORENING] Medlemsmøde i slutningen af maj

Peter Makholm wrote:

> hmm, plejer vi ikke netop at bruge medlemsmøderne på nogle større
> arangementer end hvad vi kan nå på de såkaldte hyggemøderr og så
> eventuelt lige får klaret nogle beukratiske ting samtidigt?
>
> Altså netop til at realiserer ting som Claus' forslag.

Jeg vil gerne bakke op omkring formanden. Jeg synes vi har en tendens
til
at være lidt ufocuserde en gang i mellem, i vores arangementer. Vi
spreder
os og kyler strak en 2-3 foredrag en uanset hvad der ellers kan foregå.

Det virker en lille smule omvendt. For mig er et fordrag nogen man bør
arangere når der er nogen man ønsker at vide, eller når der er noget
nogen vil ud med. Ofte bliver det besluttet først at der skal være nogle
fordrag, så fylder man bagefter indhold i alt efter hvem man nu kan
finde der gider holde det.

--
-
Poul-Erik Andreasen