Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Poul-Erik Andreasen wrote:

> [...]

Fin idé, men diskussionen gik over i mudderkastning og hvorvidt PEA
nogensinde forstod pointen i min (og andres) modstand?? Tja... ingen
anelse.

> Spar dine anstrengelse, der er åbenbart lidt berøringsagst her:-)

Slet ikke. Men lad os da bare tage diskussionen fra ny. Sjovt nok var
det dig selv (PEA), som startede konflikten:

<CITAT http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2002_04/msg00033.html>

Hvis vi virkelig ville, booste medlemstallet, så skulle vi lave en
public hjemmeside, som automatisk lukker op for en live chat(evt med
straeming) med en af os. Så skulle vi lave en vagtordning, så vi fik
spredt arbejdet. Forestil dig en newbie der logger op på SSLUG bliver
mødt med "Goddag jeg hedder Jacob Spare Andersen, hvad kan jeg hjælpe
dig med".

</CITAT>

Og lad mig da så lige gøre min holdning klar igen: Live-chat er efter
min mening en fed idé, men den skal _ikke_ åbnes automatisk. Det er
"invasion of privacy".

Mvh.

--
Rune