Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

klip ....
> [...]

>newbies igang, hvis det var tilfældet kunne jeg til nød forstå at der måske
>er nogle der ikke ville stille deres spørgmål i et åbent forum, hvor
>"eksperterne" sidder og fniser i krogene - men en support-chat er for mig
>bare en udvidelse af post-listerne, og der er det ikke mit indtryk at folk
>er for generte til at spørge.

>Jeg tror SSLUG kunne blive et meget interessant community for meget
>bredere grupper af IT-interesserede end tilfældet er idag - hvis det er det
>man ønsker - ved at åbne for at folk også kan bruge sitet til at

måske på http://irc.linux.dk/
der er bare ikke ret meget ativitet om natten hvor jeg er vågen.
der findes klinter både til M$ og linux.
http://irc.linux.dk/artikler.php?art=6 opsætning vejledning M$
http://irc.linux.dk/artikler.php?art=5 -||- Linux

>Ingen steder, så vidt jeg ved... jeg synes det ville være synd hvis man
>udelukker hyggesluderen fra chatten, fordi det ikke lige hører ind under
>hovedformålet.

>De største og mest succesfulde communities herhjemme idag, er Scor.dk og
>Dating.dk - det er de fordi de ikke sætter grænser for hvad der diskuteres
>medlemmerne imellem.
klip ...
ellers bruger jeg sslug news og experten til at få support
men det kunne være rart at få en irc.sslug.dk til hurtig support
man kan jo oprette en privat snak når en egenet person stiller sig til hjælp
om et spicifik problem.
Alias Nielshjul