Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

At 05:11 AM 4/27/02, you wrote:
klip ....

>Jeg tror SSLUG kunne blive et meget interessant community for meget
>bredere grupper af IT-interesserede end tilfældet er idag - hvis det er det
>man ønsker - ved at åbne for at folk også kan bruge sitet til at
>hyggesludre med andre ligesindede.

>Hvor kan man det idag ?
måske på http://irc.linux.dk/
der er bare ikke ret meget ativitet om natten hvor jeg er vågen.
der findes klinter både til M$ og linux.
http://irc.linux.dk/artikler.php?art=6 opsætning vejledning M$
http://irc.linux.dk/artikler.php?art=5 -||- Linux

Men hvorfor er den hemmelig ? ;-)

Der er ikke engang et link eller en forklaring på linux.dk... måske er det også derfor der ikke er så mange besøgende ;-))

klip ...
ellers bruger jeg sslug news og experten til at få support
men det kunne være rart at få en irc.sslug.dk til hurtig support
man kan jo oprette en privat snak når en egenet person stiller sig til hjælp
om et spicifik problem.

Helt enig :-)

Hilsen,
Erik