Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

>klip ....

>måske på http://irc.linux.dk/
>der er bare ikke ret meget ativitet om natten hvor jeg er vågen.
>der findes klinter både til M$ og linux.
>http://irc.linux.dk/artikler.php?art=6 opsætning vejledning M$
>http://irc.linux.dk/artikler.php?art=5 -||- Linux

den er overhovedet ikke hemmelig ,har fundet den på
http://www.jubii.dk/Edb_Internet/Operativsystemer/Linux/
og i newsgruppe
http://www.sslug.dk/emailarkiv/konference/2002_02/msg00011.html
http://www.google.com Avanceret søgning "irc linux" kun dansk sites gav
15-20 hits

kik efter engang til i venster på siden http://irc.linux.dk/

>ellers bruger jeg sslug news og experten til at få support
>men det kunne være rart at få en irc.sslug.dk til hurtig support
>man kan jo oprette en privat snak når en egenet person stiller sig til
hjælp
>om et spicifik problem.

>Helt enig :-)

>Hilsen,