Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

klip en masse fra ....

> Man kunne vel godt have en gruppe mennesker i en fælles chat. Når folk
> så "besøgte" os kunne de blive "parret" med en supporter og gå i et
> lukket/privat rum.
>
> Alternativt kunne man lave grupper (uden vagtordning), der modsvarer
> sslug-listerne, f.eks. en netværksgruppe, en cprog-gruppe osv. Hvis
> trafikken er jævn vil der ikke blive overfyldt med forskellige emner på
> samme tid :)
>
> Hvorvidt ordet chat skal indgå i projektet ved jeg ikke, men bliver det
> ikke lidt svært at forklare folk, hvad det er (uden at bruge ordet
> [...]
vil det ikke komme til at gå ud over news gruppen ,manglen indlæg om
løsninger
på spicifike problemer.
måske skal der være en log på catten sådanne at man kan rediger de unnødige
kommetare
fra og så lægge det færdige resultat ind som løsningsmodel i den tilhørende
newsgruppe.
For en userchat med supervisor hjælp ville være et modsvar websiden
experten.dk
det er bare et forslag.
Mvh Niels