Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

niels andersen wrote:

> vil det ikke komme til at gå ud over news gruppen ,manglen indlæg om
> løsninger
> på spicifike problemer.

Måske. Men jeg tror en chat mest vil blive brugt til korte, simple
spørgsmål (og sikkert også til akut brandslukning :).

> måske skal der være en log på catten sådanne at man kan rediger de unnødige
> kommetare
> fra og så lægge det færdige resultat ind som løsningsmodel i den tilhørende
> newsgruppe.

Det kunne man da godt, men hvem gider gøre arbejdet? Ikke mig.

En eller flere ildsjæle kunne måske oprette en teknik-faq som alternativ
til postarkivet. Ordentligt indekseret ville det sikkert blive godt.

> For en userchat med supervisor hjælp ville være et modsvar websiden
> experten.dk

En sådan database ville ikke være en dårlig idé. Hvis vi skrotter
pointsystemet, loginfunktionen og alt det andet overflødige stads kunne
et sådant system nok bruges som hurtig reference til et problem :)

Mvh.

--
Rune