Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Rune Christiansen wrote:

> Særdeles interesseant. Altså en person/vagt, der ligger inde med links
> til HOWTOs og andre relevante kilder til hjælp?

Jep, det stiller også lidt mindre krav til vagterne

> Selvfølgelig ikke. Vi er meget bedre end resten af befolkningen (Yeah,
> right!)

> Det var det jeg tænkte i. En diskussion slutter når alle har forladt
> rummet/gruppen (som jo lukkes automatisk derefter).

> God idé.

> Desværre er det sandt. Det er nok derfor, at det ikke er blevet gjort
> endnu ;)

Jeg vil tænke lidt over det. Set sådan lidt overordnet så må der pa
selve linket være et PHP/perl script der sender noget Javascript/Java
der kan connecte til IP adressen hos Vagten. Eller måske er det bedre
hvis hele komunicationen går igennem den centrale server, ja det tror
jeg. Hvis sammelinkningen kikser(fra brugeren til vagten) vil
central-serveren jo ikke få noget at vide hvilket er uheldigt serveren
skal nemlig i givet fald være i stand til foretage sig et eller andet i
den anledning(Reserve eller i det minste en fejl meddelelse
(Central-serveren kan selvfølgelig få det af vide hvis klientscriptet
forteller den det,men klient script bør vær så simple esom muligt).

Jeg er dessværre ikke god til Javascript/Java men resten kunne jeg nok
finde ud af.

--
-
Poul-Erik Andreasen