Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Rune Christiansen <sslug@sslug> writes:

> Det er vel også værd at finde ud af, hvor vidt der er opbakning til
> projektet? Hvis "eksperterne" (dvs. de potentielle vagter) ikke har
> tid/lyst hjælper det jo ikke meget :)

Overvej kraftigt hvilken service du/I ønsker at udbyde som ikke
allerede findes i de forskellige #linux.dk'er på de eksisterende
irc-netværk.

Det der måske skal gøres er at skabe opmærksomhed om de muligheder der
er i de eksisterende fora. Alt andet vil jeg mene er spild af gode
resurser.

Hvis det at skulle installerer et irc-program som bitchx eller xchat
er for stor udfordring, så kan man i et eller andet regi sætte EIRC
(jave irc-klient) op fast kodet til at tilknytte sig #linux.dk-kanalen
på et af de eksisterende netværk. (Man skal nok lige stikke en finger
i den aktuelle jord først).

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional