Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Rune Christiansen wrote:

> Jeg har ikke så meget mere at sige i denne tråd (lige nu i hvert fald),
> men vi kan måske få arrangeret en sandkasse et eller sted til
> development af systemet?

Det kunne jeg sagten gøre.

> Det er vel også værd at finde ud af, hvor vidt der er opbakning til
> projektet? Hvis "eksperterne" (dvs. de potentielle vagter) ikke har
> tid/lyst hjælper det jo ikke meget :)

Næ det har du ret i, men jeg tror næppe det er muligt at få sådan en
forhåndsgaranti(hvem ved hvad de laver om et halv år). Jeg tror
imidlertid ikke det bliver noget problem til at starte med, nyhedværdien
i sig selv vil sikkert få mange til at prøve at være med, om det så
holder er langt mere uforudsigeligt.

> Hvad med en officiel SSLUG holdning til idéen? Har vi sådan en (for
> ellers må vi jo få)?

Jeg tror ikke at det er sådan helt sort hvidt, det kan man heller ikke
forlange. At stille krav om blåstemling før systemt er færdigt, giver
ikke
mening, om ikke andet så af den grund at bestyrelsen kunne jo være
blevet udskiftet når systemet engang bliver færdigt. Det eneste man
efter min mening kan forlange af bestyrelsen er at de råber op hvis der
er dele der er dem meget imod.

--
-
Poul-Erik Andreasen