Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Rune Christiansen wrote:

> [...]
>          altid mødes og diskutere, hvordan et arrangement kunne løbe af
>          stablen? Et kontaktnetværk er altid godt. Bare mine to cents...
> 5. SSLUG har valgt at være aktiv i kampen mod softwarepatenter. Såvidt
>    vides har der ikke været over 3000 klager (læs: 50%), så man må vel
>    gå ud fra, at medlemmerne er enige i bestyrelsens beslutning?
>
> </FØR_JEG_MISTEDE_TRÅDEN>
>
> Nå ja, så synes jeg forresten lige, at PEAs udtalelse fra tidligere (på
> sslug-moede) skulle luftes i diskussionen:

> Jeg synes den er god. For det er jo egentlig sådan det fungerer

Det minder mig om at jeg sidder og overvejer at smidet det projekt vi
har diskuteret ove i sslug-lokalt. Det er et emne der disederet
arbejdeorienteret, så det kunne dermed også være med til at fastslå
pricippet om sslug-lokalt ikke er er mere lokal end der aktuelt er behov
for.

--
-
Poul-Erik Andreasen