Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> chat hver 5 minut, så bliver det jo til mange i løbet af en dag men hvis
> de alle logger af igen efter 1 minut fordi de er alene på chatten, så
> kommer en chat jo aldrg fra start.

Netop derfor er det fornuftigt at (mis)bruge et forum der allerede
virker. #Linux.dk på QuakeNet er for eksempel i fuld sving i
øjeblikket.

> Jeg forstår ikke det sidste, er det muligheden for protester du tænker
> på.

At lige pludselig smide en spandfuld uforberedte newbies ind i en
irc-kanal kan have voldsomme følger for kanalens liv. Jeg tror derfor
ikke jeg ville gøre det uden at have snakket med kanalens faste beboerer.

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 sslug@sslug |                            pants and slide on the ice