Re: [FORENING] Fremme SSLUG og Linux i Danmark

sön 2002-04-28 klockan 21.12 skrev Erik Lange:
> Kære Peter, I'm confused...
>
> Et andet sted i denne tråd skriver du, at man skal bruge kræfterne på at
> gøre opmærksom på de eksisterende resourcer.
>
> Nogle af de resourcer er nogle irc-kanaler som jeg først har hørt om, efter
> at de er blevet omtalt her. De er altså ret "hemmelige" for den almindelige
> dødelige bruger...
>
> Herunder skriver du så at nogle af de irc-kanaler ikke er for newbies - og
> at dem der bruger dem idag (det må være en lille sluttet skare),
> sandsynligvis ikke vil bryde sig om at blive "forstyrret" af banale
> [...]

Jag ser framför mig en Java-applet som automagiskt kopplar upp sig mot
en lämplig IRC-server, kanske till och med en IRC-server som ligger på
en av SSLUG:s servrar.

Att alltid ha något jourhavande tycker inte jag låter som någon bra idé,
det är bättre om man kan få fram en kanal som det är intressant att vara
uppkopplad till och det därför normalt finns folk på.

Mina 2 cent..

/Patrik

--

,-._,-.