NNTP <-> Web gateway på sslug's lister.

In article <sslug@sslug>, Poul-Erik Andreasen wrote:

>  Jeg tror det er noget værd, men det skal være en gateway. I mange
>  Webforummer er der ikke ret meget trafik. Vi skulle jo nødigt have en
>  til at de døde sider. Men start med at afkræve bestyrelsen en reaktion.
>  Det vil jo også være surt at lave det få så at få det afvist.

Jeg tror aldrig dette blev debateret videre, vi kom vist over i noget
irc ting, som jeg ikke forstår en dyt af.

Ideen går på at lave sslug's lister tilgængeligt gennem en
nntp<->webgateway, da jeg tror mange nybegynder finder webboards mere
familiærer en emaillister og nyhedsgrupper.

Her ville det være rart at høre hvad betyrelsens holdning var til dette?

NB: Sendt til sslug@sslug

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Nu også UserFriendly T-Shirts.