Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug's lister.

Jesper Krogh skrev:

[Support via IRC mv.]

> Jeg tror aldrig dette blev debateret videre, vi kom vist over i noget
> irc ting, som jeg ikke forstår en dyt af.

Beklager stærkt, at jeg kom ud af diskussionen. Den XP'er (puh, bvadr!)
jeg sidder ved fik brug for sin recovery CD og da jeg efterfølgende
troede jeg svare på mails... ups, de er da væk (AAAAAARRRGGGHHH :). Om
der var noget vigtigt i dem??? ["indsæt Runes sjove ansigtsudtryk her"
;)]

Mvh.

--
Rune