Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug's lister.

Frank Damgaard skrev:

> Har du linke til nogle gratis/opensource webboards
> der kan virke sammen med email interface ?

Den klart hurtigste løsning (og god brug af OSS :).

> Der findes en del webboards, men de færreste har et interface
> så det virker ordentlig med emaillister og news.

De kan vel tilrettes efter behov? Der må da være noget, som er "tæt på"
det vi kunne tænkes at bruge?

> Problemet er at skal "vi" lave det, så kræver det at "nogen"
> laver det. Jeg tror næppe der er modstand mod at lægge det
> ind på sslug, når vi først har fundet er passende system.

Jeg vil da gerne melde ud med det samme: Jeg kan kun give moralsk støtte
samt "idéstøtte", da jeg er spændt op på mange andre ting for tiden.

Mvh.

--
Rune