Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug's lister.

On Wed, 1 May 2002, Frank Damgaard wrote:

> On Wed, May 01, 2002 at 07:52:40 +0200, Jesper Krogh wrote:
>
> ...>
>
> Har du linke til nogle gratis/opensource webboards
> der kan virke sammen med email interface ?
>
> Der findes en del webboards, men de færreste har et interface
> så det virker ordentlig med emaillister og news.
>
> Problemet er at skal "vi" lave det, så kræver det at "nogen"
> laver det. Jeg tror næppe der er modstand mod at lægge det
> ind på sslug, når vi først har fundet er passende system.

Må jeg komme med et lidt andet forslag - at vi prøver
at lave det på www.linux.dk. Der har vi glimrende
muligheder for at begynde forfra, og det er klart
ønskeligt fra min side om et par af jer som er så godt
til at skrive emails med masser af holdninger også
tager fat selv :)

... when men were men and wrote their own device driver ...
                    --- Linus Benedict Torvalds