Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug's lister.

On Thu, May 02, 2002 at 16:37:56 +0200, Rune Christiansen wrote:

> De kan vel tilrettes efter behov? Der må da være noget, som er "tæt på"
> det vi kunne tænkes at bruge?

Desværre er de closed source og evt. buyware ;(
men jeg har nok ikke fundet alle, så
hermed efterlyses brigbare opensource  webboards .

> Jeg vil da gerne melde ud med det samme: Jeg kan kun give moralsk støtte
> samt "idéstøtte", da jeg er spændt op på mange andre ting for tiden.

Sådan er det for alle, så derfor et nyt project fra scratch
er der nok ikke kræfter til ;(

--
mvh Frank Damgaard  |