Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug'slister.

In article <sslug@sslug>, Frank Damgaard wrote:

>  Desværre er de closed source og evt. buyware ;(
>  men jeg har nok ikke fundet alle, så
>  hermed efterlyses brigbare opensource  webboards .

Jeg har kig på et:
http://home.linuxpusher.dk/phnntp/

Det kører p.t. ikke særligt optimalt, da det er
web <-> leafnode <-> news.sslug.dk <-> mail
Men kig på det og se om i ikke tror at det med lidt arbejde kan
tilrettes formålet?

Det er GPL, så der burde ikke være nogen ko på isen.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.