Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug's list er.

On Thu, May 02, 2002 at 18:12:10 +0200, Peter Toft wrote:

> Må jeg komme med et lidt andet forslag - at vi prøver
> at lave det på www.linux.dk. Der har vi glimrende
> muligheder for at begynde forfra, og det er klart
> ønskeligt fra min side om et par af jer som er så godt
> til at skrive emails med masser af holdninger også
> tager fat selv :)

Tanken var nu et interface til sslug's mailinglister
ikke at lave et helt nyt system  wbbaserede og selvstændigt system.

Noget i stil med Jespers opsætning på http://home.linuxpusher.dk/phnntp/
Grafikken kunne nok laves lidt mere "fancy", men hvis den grundlæggende
funktionalitet virker kan det vel bruges.

vedr. phnnptp:
Hvad gør man når der bliver mange "topics", bliver siden
så meget lang ?
Selvom INN laver expire efterhånden, så kan de blive ganske mange,
så der bør vær en max. antal per side, og så mulighed for at gå
til næste side.
(jeg ved fra andre boards at downloade af 300-500K på en side
 over modem/ISDN tager lang tid)

--
mvh Frank Damgaard  |