Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug's list er.

On Fri, May 03, 2002 at 07:15:26 +0200, Jesper Krogh wrote:

> Det må bare være at hacke lidt i sovsen, hvis der er mere eller mindre
> grønt lys for at det også vil blive brugt når det virker så vil jeg
> gerne kigge på det. Det skal selvfølgeligt også evaluere sine brugere op
> mod SSLUG's medlemslister.

Jeg vil godt være med til at installere på www2.sslug  (testdomæne
til experimenter), men jeg får ikke tid her i maj, det må i så fald
vente til juni.

Det ville være rart med et webinterface, der er sikkert
mange nye brugere der er mere kendt med dette, end news og mail.

--
mvh Frank Damgaard  |