Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug's list er.

Frank Damgaard wrote:

> men de fleste nye linux brugere bruger MSIE/Windows ;(
Hvor det også funker 100%

> NB.
> og så må løsningen gerne virke med "lynx" :))
Da lynx henter sider med HTTP/1.0 - vil det virke fint - det vil bare ikke
være komprimeret og vil dermed tage den normalt mængde tid, for lynx
klienter.

men jeg synes det ville være en god idé at vise et indlæg ad gangen og så
have thread-index'et i venstre side - så bliver download også meget mindre.
--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - OpenSource Consultant
                 sslug@sslug - http://www.vsen.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter