Re: [FORENING] NNTP <-> Web gateway på sslug'slist er.

In article <sslug@sslug>, Klavs Klavsen wrote:

>  Hvor det også funker 100%

>  Da lynx henter sider med HTTP/1.0 - vil det virke fint - det vil bare ikke
>  være komprimeret og vil dermed tage den normalt mængde tid, for lynx
>  klienter.
>
>  men jeg synes det ville være en god idé at vise et indlæg ad gangen og så
>  have thread-index'et i venstre side - så bliver download også meget mindre.

Jeg går ud fra at du tænker på google's newsting?
Jeg syntes bare at Frames er noget hø....
Det er aldrig til at linke ind i noget der har med frames at gøre.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.